söndag 6 februari 2011

Veckans Frågestund! - 20 frågor varje vecka.

1. Har du något favorit djur?
Svar: Ja, jag tycker väldigt mycket om hundar.
2. Hur många kusiner har du?
Svar:  Oj, jag har en stor släkt! Så jag vet faktiskt inte, men jag har många.


3. Vilka är dina 3 bästa vänner?
Svar: Dom heter Ebba, Line och Kajsa. Om jag måste välja.
4. Hur ser din perfekta dag ut?
Svar: Hm, att det är sommar ute och man åker och badar i någon strand med en kompis.
5. Har du någon favorit dag på veckan?
Svar: Fredagar och lördagar är nog mina favoriter, och så torsdagar så klart! :)
6. Roligaste ämnet i skolan?
Svar: Det är hemkundskap, man får laga mat och baka. Sen får man äta upp det också :D
7. Om du fick flytta vart du vill, vart skulle det vara?
Svar: Jag tjatar mycket om att vela  bo i Amerika, så om jag fick så skulle jag vilja bo där!


8. Hur vill du att din framtid ska vara?
Svar: Jag vill bli sångerska eller skådespelare. Min framtid ska vara rik och bra!


9. Vilken är din favorit film?
Svar: Den heter  Twilight och Never Say Never.


10. Vilken är din favorit mat?
Svar: Tacos, pizza och så gillar jag spaghetti =)


11. Vilken är din favorit dricka?
Svar: Jag gillar Coca Cola och Fanta.


12. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Svar: Man kan ju bli kär av att bara se någon, men man måste nog lära känna den också.
En människa som kanske är jätte fin, kanske också är dum på insidan.


13. Vad är din högsta dröm?
Svar: Att bli lika känd som Justin Bieber <3<3


14. Hur är en perfekt kille för dig?
Svar: Man ska kunna lita på han,


15. Hur många killar har du haft?
Svar: Jag vet faktiskt inte. Jag räknar inte precis :D 
 

16. Hur lång är du?
Svar: Jag har inte kollat min längd på länge, men ungefär 1.47 ?


17. Vad gillar du mest med Sverige?
Svar: Jag vet faktiskt inte. Det finns inge krig här, och det är bra.
18. Vad gillar du mest i Fagersta?
Svar: Det är litet och ganska mysigt. Skulle inte skada om det var lite större :)


19. Vad är det som gör de roligt att blogga?
Svar: Hm, det kan kännas bra att bara skriva av sig ibland. Det är kul att ha en egen sida, och att liksom folk läser den!

20. Vad skulle du inte kunna klara dig utan?
Svar: Musik är en jätte stor del av mitt liv. Sedan skulle jag inte kunna klara mig utan familj och vänner. Prylar och smink är ingenting som är viktigt. Jag är inte den personen som är snobbig!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar