måndag 17 januari 2011

Hejsan alla glada människor där ute! ;*
 
 
Idag har jag faktiskt haft jätte tråkigt!
När jag har tråkigt, brukar jag alltid lyssna på musik vid datorn.
Eftersom jag vet att det finns tusentals därute som också har tråkigt, så ska ni också få poppa musik där hemma! Redo? ;)
 
 
 
Här är några riktigt bra låtar som peppar humöret!
 
 
Hey baby - Pitbull ft. T-Pain
 
Commander - Kelly Rowland
Dynamite - Taio Cruz
 
Hold it against me - Britney Spears
Only girl - Rihanna
 
Raise your glass - Pink
Techno
 
 
 
 
Varsegod, där har ni lite musik som ni kan lyssna på.
(Det finns så klart mer musik tips, men de är en helt annan historia!)
 
 
Nu ska jag titta på teve, ses imorgon, då kommer ni få höra om Cheerleading! :)<3
PUSS PUSS! ;*
 
 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar