söndag 30 januari 2011

Frågestund! - Du frågar, jag svarar. -



Hur länge har du bloggat? :P
svar: I några månader bara (:
Har du nåt husdjur eller??
svar: Ja, jag har en kanin som heter Pelle 
och nästa månad får jag en hamster som ska heta Lilly, :)
heter du sabbe? xD
svar: Nej, jag kallas för Sabbe men jag heter Sabina, :D
Heej, hur gammal är du? (jag undra bara)
svar: Hej, jag är 11 år och fyller 12 i september =)


vad heter din favorit låt :)
svar: Jag har många, men en av dom heter "Just the way you are".
vad heter din bästa vän i förnman?
svar: Om du menar "Förnamn", så heter hon Line <3
vilken är din värsta dag på vekan?
svar: Det är onsdagar och söndagar! Dom är alltid så tråkiga.
Vad heter din idol?
svar: Egentligen så gillar jag många artister men Justin Bieber är min favorit sångerska genom killarna. Genom tjejerna så vet jag inte, kanske Alicia Keys.
Men om du menar typ teater och så, så gillar jag väldigt mycket "Lea Michelle" i en teve serie som heter Glee.  :)



Har du också frågor till mig?
Skriv vad du vill i någon kommentar här, eller så kan du såklart adda min msn och skriva med mig hur mycket du vill!  :
sabinakoivunen@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar