fredag 24 december 2010

Julafton 2010

Jag sov dåligt under natten.
Jag visste att det var julafton dagen efter, så det var svårt att sova.
När det var morgon, så gjorde vi oss förberedda.
Vi bytte om, och gjorde oss fina.
Vi satte även fram frukosten. Snart skulle ju folket komma!
Syster Elin, och hennes kille Jimmy och deras son Liam skulle komma.
Andra syster Bella, och hennes kille Rickard skulle också komma.
Min storebror från Uppsala som heter Krister skulle också komma.
Och sist men inte minst, så skulle min andra storebror Andreas vakna.
Alla barnen har flyttar hemifrån utom jag och Andreas.


Det kom fler och fler presenter under granen.
Vi åt frukost tillsammans, men många kom försent så nu uppstår vi till middagen istället. Vi har fixat fram det långa bordet i vardagsrummet och maten är snart klar.
Vi ska äta långsamt och bara ha trevligt.
Efter det, ska vi titta på Kalle Anka och det som brukar komma.
När det börjar bli som pirrigast, så ska vi kolla på: Kan du vissla Johanna.
De är ett program som kommer på TV till jul.
Oftast tittar vi på det bara i 5-10 minuter sedan vill alla öppna sina paket.
Det största, guldiga paketet är såklart till mig, och jag kommer få flest julklappar.. det vet jag redan! ;)
God Jul på er allihop!
Kommentera gärna ;)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar