lördag 25 december 2010

Juklapparna 2010

Julklapparna som jag fick 2010 :
 
 
 Den här högen med juklappar är mina! <3
 
 
 
 
 
 
 Jag fick överkast och örngott. 




En vit kudde och en svart filt till min säng.



Rödvita vantar och en liten tomteluva :D



 Jätte många par strumpor och tre par trosor.




 
 Ett till par strumpor :)



 Ett presentkort på H&M .



Tre stycken ljus i olika storlekar och färger .



 Svarta stenar som är plockade i Grekland .



Mer stenar, perfekt till ljusen !



 Fler stenar i en liten burk :)
Jag fick ett par till och dom var gröna.
Men bilden var för mörk så jag la inte upp den.



Lila kristaller . 



Små glasbollar som man kan ha i en skål vatten med ljus i.
(bollarna fluter upp, och lyser typ upp rummet)



 Wella hårspray .



Shampoo, balsam och duschkräm .


 Hårspännen och silvriga hårsnoddar.



Handkräm.


 Puder, bråsh, ögonskugga, och svart nagellack.


 Svarta mjukisbyxor som det står "InterSport" på.



Svarta glansiga legjeans med dragkedja ner till hälen.


En spargris och två filmer .



Ögonskuggor . <3



 Läppglans. <3


Nån slags "pensel" som man tar läppglanset med .



 Två olika färgers puder.


Två puder och två borstar.


 Nagellack .



Fyra stycken kajal.




Ett rosa läppstift och ett rött läppstift .



En spegel till sminket.





God Jul <3

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar