tisdag 28 december 2010

Idag så vaknade jag, gjorde i ordning mig sedan åt jag frukost.
Nu sitter jag här, och lyssnar på världens bästa människa.
"Justin Bieber"

Hah, vem annars ? :)

Idag ska jag åka till Norberg, till min farmor & farfar och lämna lite sena julklappar till dom, och sen stannar vi väl där ett tag och hälsar på ! ;)

Jag har sovit med sminket över natten, men jag kan berätta vad jag har för outfit idag ? :D

Jag har en grå tunn tröja med en tjej på, den kommer från Lindex och kostade 149:-
Sedan har jag leopard färgade thights från Francens och dom kostade 299:-
Sedan så har jag svarta strumpor men jag vet inte vart dom är köpta för jag fick dom i julklapp.
Och sen har jag mascara och lite svart ögonskugga på mig, och hårspray.
 
 
Bilder  ? <3

 Thightsen <3


Tröjan <3

Den är jätte fin, men bilden är mörk så ni kanske inte ser ?



Puss & Kram  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar